הצהרת נגישות

עיצוב משרדים וחדרי ישיבות

תכנון ועיצוב חדרי ישיבות / עיצוב פנים משרדים

כחלק בלתי נפרד מהפתרונות הטכנולוגיים שאנו מציעים ללקוחותינו ניתן לקבל שרותי תכנון, יעוץ ופיקוח אישי ע"י מעצבת פנים מנוסה.

כך נוכל להוסיף טאצ' עיצובי למשרד החכם בדגש על סביבת עבודה נעימה לעובדים וללקוחות.

תכנון החל משלב הרעיון ועד הביצוע בפועל כולל ריהוט משרדי והלבשת החלל.

בין אם מדובר בחברה המונה עשרות עובדים, חללי עבודה פתוחים או משרד אינטימי יותר ואפילו ביתי, אנחנו פה כדי לייעץ ולעזור - בבחינת סוף מעשה במחשבה תחילה.

ניתן לקבוע פגישת יעוץ במשרדנו או אצלכם ולהתרשם ממגוון הפתרונות החדשניים והפרקטיים הקיימים במלאי, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה ארגונומית.

אדריכלות פנים נכונה היא אבן דרך להצלחת החברה והגברת הפרודקטיביות ונוחות העבודה של העובדים ובכללם קהל הלקוחות.

סביבת העבודה חשובה לכולנו ונרצה אותה חמה, מזמינה ונעימה להעביר בה זמן רב מחיינו.

בו בזמן חשוב שתהיה פרקטית, נוחה ומתאימה טכנולוגית לרוח התקופה.

עיצוב משרד מודרני אפשרי כיום כמעט בכל תקציב אך חשוב שנקפיד על כמה כללי יסוד:

  • יצירת חלל עבודה נעים וחדשני בשימת דגש על פרטיות העובדים.
  • בחירת תאורה נכונה ומספיקה לכל שעות היום בדגש על תאורה טבעית ככל האפשר.
  • תכנון אקוסטי מקדים בעזרת ציפויים מתאימים וקירות מעובים ימנע זליגת רעשי רקע בין החדרים.
  • יצירת פינות מפגש משותפות להנאת העובדים.
  • הכנת תשתיות חשמל ותקשורת בראיה קדימה עם גמישות לשינויים עתידיים.
  • תכנון יעיל ופרקטי תוך קבלת החלטות נכונות ומהירות ועמידה בתקציב.

 כל אלו ועוד פתרונות מקוריים עם טאצ' אישי יהיו פלטפורמה מנצחת להצלחת החברה ורווחת העובדים כמו גם לקוחות החברה.

אנו, כספקים של מגוון פתרונות טכנולוגיים יחודיים ואיכותיים לחדרי ישיבות נשתלב בתהליך התכנון עם מלאי זמין ומגוון אפשרויות וללא צורך ביועצים נוספים - הכל תחת קורת גג אחת (One Stop Shop).

עם נסיון של שנים רבות נוכל גם להמליץ על בעלי מקצוע וקבלנים לעבודות גבס וגמר, נגרות, אלומניום, חשמל ותאורה  ועד לרמת ההנידמן לפינישים הקטנים.

שלבי העבודה:

  1. פגישה ראשונית לאפיון הפרויקט - למידת מאפייני העסק וצרכיו כולל קהל הלקוחות הפוטנציאלי.
    רצוי בשילוב תוכניות קבלן מפורטות של החלל. הגדרת מסגרת תקציב כוללת.
  2. הכנת מספר סקיצות לאישור הלקוח.
  3. אישור סקיצה סופית והכנת תוכניות עבודה מפורטות לקבלנים.
  4. בחירת בעלי מקצוע - קביעת לוחות זמנים.
  5. בחירת חומרי גמר ואבזור (ריהוט, גופי תאורה וכו').
  6. תחילת ביצוע - כולל פיקוח עליון (או צמוד לפי הצורך).
  7. אבזור חללי העבודה.
  8. מסירה.

שרותי העיצוב ניתנים לפרויקטים קטנים כגדולים ואף לבחירת ריהוט בלבד (שולחנות עבודה, שולחן ישיבות, כיסאות, מידוף או הלבשת משרד קיים באקססוריז).

החל מעיצוב משרד ביתי ועד תכנון מוקפד ועיצוב פרוייקטים מסחריים, עיצוב מרפאות ואזורי קבלת קהל, חלוקת משרדים וחללי עבודה, עיצוב חדרי ישיבות חכמים.

עיצוב משרד מודרני/הייטק

מגוון חלקי של פתרונות טכנולוגיים לסביבת העבודה במשרד החכם: